Remap po wydechu.
Remap po wydechu.
Będę robił remap po wyrzuceniu przednich katalizatorów oraz nowego wydechu M Performance. Czy jest sens przy okazji przesuwać odcinkę do 8600? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remap po wydechu.
Mogę zaoferować soft firmy evolve,co do odcinki to jak najbardziej polecam rev limiter 8600 ,auto buduje moc do końca .
Nie są to teorie wyssane z palca ,sam robiłem to wszystko w swoim aucie i przetestowałem .Po usunięciu katów powinieneś czuć różnicę w przyśpieszeniu.
pamiętaj żeby przed remapem zaktualizować oprogramowanie do wersji 241E.
Nie są to teorie wyssane z palca ,sam robiłem to wszystko w swoim aucie i przetestowałem .Po usunięciu katów powinieneś czuć różnicę w przyśpieszeniu.
pamiętaj żeby przed remapem zaktualizować oprogramowanie do wersji 241E.
Raptowny M-Performance
Re: Remap po wydechu.
@raptownym3 - jakie wyniki osiągałeś na tym sofcie od evolve? jakies wykresy?
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remap po wydechu.
Na tym sofcie wychodzi około 440 ps w zależności od stanu silnika.Auto w niskich temperaturach robiło niskie 9 100-200 pomiar racelogic.
Raptowny M-Performance
Re: Remap po wydechu.
A ile było przed?
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remap po wydechu.
To auto akurat miało w serii około 400hp ale są takie co mają i po 370 hp.Jeżeli soft ecu jest w miarę nowy to zazwyczaj jest 390 hp plus.
Ja w swoim aucie po filtrze bmc i usunięciu przednich katów na ori sofcie 241E miałem 421hp hamownia maha .Wiec po tych wszystkich modach co opisałem plus remap i rev limiter 8600 rpm wychodzi 435-440 i 390-420nm tak to mniej więcej wygląda,ale po takim modzie różnica jest odczuwalna i auto znacznie lepiej przyspiesza .Trudno poprawić M i tu remap daje około 15-20 ps.Wszystko zależy też od stanu i kondycji silnika.
Ja w swoim aucie po filtrze bmc i usunięciu przednich katów na ori sofcie 241E miałem 421hp hamownia maha .Wiec po tych wszystkich modach co opisałem plus remap i rev limiter 8600 rpm wychodzi 435-440 i 390-420nm tak to mniej więcej wygląda,ale po takim modzie różnica jest odczuwalna i auto znacznie lepiej przyspiesza .Trudno poprawić M i tu remap daje około 15-20 ps.Wszystko zależy też od stanu i kondycji silnika.

Raptowny M-Performance
Re: Remap po wydechu.
Jeśli chodzi o nie trzymanie mocy przez te samochody na hamowniach to wynika to z konstrukcji dolotu, nie wpada tyle powietrza co powinno bo nie ma takiego ciśnienia.
Tak mi się wydaje.
Kolejna sprawa to ze tunerzy tego nie biora pod uwagę i później rozne wyniki wychodzą.
Moj samochod miał 406 na 241E po wydechu bez zadnych katow, czyli przed miał kololo 380 bo tyle emki na tej hamowni wypluwają (nie mierzyłem przed)
Po programie prawie 440.
Jednak tak naprawdę to jest około 480, a w serii tyle co producent podaje.
Lexus RCF ma 477 i jest lżejszy o 100 kg i jechal podobnie z rolki.
Z dwojki on był trochę z przodu a z jedynki ja byłem.
Inny RCF z pasażerem był wolniejszy odmnie.
Skrzynie w tych samochodach daje rade, nie sa to jakieś zamulone automaty.
Tak mi się wydaje.
Kolejna sprawa to ze tunerzy tego nie biora pod uwagę i później rozne wyniki wychodzą.
Moj samochod miał 406 na 241E po wydechu bez zadnych katow, czyli przed miał kololo 380 bo tyle emki na tej hamowni wypluwają (nie mierzyłem przed)
Po programie prawie 440.
Jednak tak naprawdę to jest około 480, a w serii tyle co producent podaje.
Lexus RCF ma 477 i jest lżejszy o 100 kg i jechal podobnie z rolki.
Z dwojki on był trochę z przodu a z jedynki ja byłem.
Inny RCF z pasażerem był wolniejszy odmnie.
Skrzynie w tych samochodach daje rade, nie sa to jakieś zamulone automaty.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remap po wydechu.
Dolot nie ma tu nic do tego a wręcz jest świetnie skonstruowany,co do nie trzymania mocy to w dużej mierze jest to problem oprogramowania ,jeżeli jest stare to po wgraniu nowego 241E przybywa około 15 ps. Usunięcie drugich katów nie daje nic,sprawdź ile robi twoje auto 100-200 i będzie wiadomo bo pomiary są różne z różnych hamowni.
Ostatnio zmieniony śr wrz 07, 2016 23:54 przez raptownym3, łącznie zmieniany 1 raz.
Raptowny M-Performance
Re: Remap po wydechu.
o tym wlasnie mowie ze dolot jest swietnie skonstruowany zeby pod cisnieniem wpychac powietrze do silnika (ram-air effect) wraz z predkoscia tylko ze na hamowni samochod nie jedzie wiec nie ma takiego cisnienia .
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ram-air_intake" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ram-air_intake" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remap po wydechu.
Wiem o co Tobie chodzi ale tu to tak nie działa ,powietrze wpada wlotem w zderzaku i wypada wylotem przez maskę ,auto mierzyłem na hamowni u mastersa a tam jest nadmuch świetny .
Raptowny M-Performance
Re: Remap po wydechu.
Nie mam racelogica wiec nie zmierze.
A co do dolotu to sie nie zgadzamy w tej kwesti.
A co do dolotu to sie nie zgadzamy w tej kwesti.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
- Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
- Lokalizacja: Puławy
Re: Remap po wydechu.
też interesowałem sie tematem dolotu, i na m5bordzie twierdza, sprawdzane na hamowni, ze air scoop i blockoff plate na dolnym dolocie daje lepsze efekty niż seria, różnica kilku koni była.
Re: Remap po wydechu.
wiem o tym ale to co piszesz to sa air scoopy co kieruja wiecej powietrza do dolotu koszte tego co idzie na hamulce .
sa dwie wersje do m5 jedna z nich daje duze przyrosty ale nic nie idzie na hamulce .
Natomiast to o czym mowimy to sama konstrukcja dolotu w m3 . chodzi o to ze nie ma takiej opcji zeby na hamowni
mieli taki wentylator co by dawal taki efekt jak podczas jazdy. Wiec nie bedzie takiego wyniku jaki powinnien byc.
Jak te emki wyszly to mialy tyle mocy co producent podawal a to ze wszystkim wychodzilo nizej na hamowni to patrz co napisalem wyzej.
sa dwie wersje do m5 jedna z nich daje duze przyrosty ale nic nie idzie na hamulce .
Natomiast to o czym mowimy to sama konstrukcja dolotu w m3 . chodzi o to ze nie ma takiej opcji zeby na hamowni
mieli taki wentylator co by dawal taki efekt jak podczas jazdy. Wiec nie bedzie takiego wyniku jaki powinnien byc.
Jak te emki wyszly to mialy tyle mocy co producent podawal a to ze wszystkim wychodzilo nizej na hamowni to patrz co napisalem wyzej.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remap po wydechu.
Zapraszam na hamownie do Masters tuning w Piasecznie i zobaczysz jakie tam są wentylatory i wtedy zmienisz zdanie.Jak M3 wychodziło z fabryki to też serii nie trzymało szczególnie te z pierwszych roczników,później już soft został poprawiony i było znacznie lepiej.Te auta są bardzo czułe na temperaturę i jak jest zimno tzn 5 stopni vs 25 różnica w pomiarze 100-200 jest nawet 1 sekundę .
Raptowny M-Performance
Re: Remap po wydechu.
a ty przy jakiej temp. tam hamowales ?